mandag 3. januar 2011

Nytt år!

Nå er den festlige tiden over, mye god mat
, trivelige besøk og selskap er overstått.
Starter den første uka med grønnsaksuppe,
 og fortsetter i morgen med kokt torsk med enkelt tilbehør.
Tro hvor lenge den sunne tiden varer...
Ikke lenge om jeg kjenner meg rett.
Det ligger altfor mange gode rester i fryseren
 og rester skal jo spises det også!


Jeg har allerede begynt å se i frøkataloger :)
Å hjelpes meg, sier jeg bare.
En plan om grønnsakshage og utvidelse av urtebedet er i full gang etter å ha sett et eldorado av nye sorter
 i den lille skumle frøboka fra Sverige, Impecta.
Forhåpentligvis får jeg også i år besøk av nevøer
 som vil hjelpe til.


Et forsett har jeg gitt meg selv i år:
å gjøre mer av det som er godt!
Synes selv den var ganske så fin :)
Har lurt inn et lite tilleggs forsett:
å prøve å få ferdig noen av mine ufoer.
Det har blitt noen av dem,
 etter som jeg er så utålmodig og fristes raskt
 av nye spennende prosjekter


Men for all del!
Frist i vei med deres nye prosjekter,
ufoer har ikke vondt av å ligge en liten stund til.

3 kommentarer:

  1. Syns du hadde et veldig fint forsett jeg :-) Som du sier - noen ufoer har ikke vondt av å vente litt lenger ;-) Enkelte ting tar bare lengre tid enn andre ting - sånn er det bare :-D Du fortsetter vel å friste oss andre du også, tenker jeg :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  2. Takk for at du la igjen en kommentar inne hos meg - da fant jeg bloggen din! Mye inspirerende her inne!

    Igi

    SvarSlett
  3. Hei Hanne-Rita. Kjempefin blogg du har!
    Jeg har en utfordring til deg i bloggen min.

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails