mandag 6. desember 2010

Valgets kvaler!

Skal, skal ikke...
Har nå lenge vært lei "sveisen" min,
hver dag starter nå med å få rasket i et hårstrikk.
Å stå hver dag å style et langt hår...mye hår,
 orker jeg rett og slett ikke.
Tenkte at da kan jeg like så greit klippe det kort.
Jeg har nå ca så langt hår som på bildet her,bare mørkere.


Her har jeg i dag prøvd å frisere det til slik
 at jeg på et vis kunne se
  hvordan et kortere hår vil bli.


Og her er noen av mine ideèr
 på hvordan jeg tror jeg vil ha det.



Ahh!
What to do-what to do?
Uansett, så vokser det ut igjen, 
sier jeg forsiktig,
 med usikkerhet i stemmen.
Om jeg bare blir enig med meg selv
om hvordan jeg skal gripe dette an!

Klipp blir det ihvertfall på torsdag :)

6 kommentarer:

  1. Klipp deg kort, men føler seg så mye frehere når man får av litt hår.Det går jo an å klippe en bobfrisyre i første omgang, og så ta mer etterhvert. Det er min plan.

    SvarSlett
  2. Ja, det der er alltid like vanskelig! Jeg ender stort sett opp med en sånn irriterende mellomting, fordi jeg ikke klarer å bestemme meg. Neste gang tror jeg at jeg skal be frisøren ta litt godt i. Veldig tøffe de korte frisyrene du hadde bilde av :-)

    SvarSlett
  3. Stilige frisyrer, men husk det er mer jobb å style ett kort hår enn et langt;) krever mer styling produkter også, men som du sier så vokser det jo ut igjen. Bedre å forsøke det man har lyst til å gjøre enn bare sitte på gjerdet.

    Lykke til da, håper du legger ut et bilde hvis du klipper deg:))

    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  4. Lykke til, da, uansett hva du bestemmer deg for!
    Klem!

    SvarSlett
  5. Spennende! Jeg har i mange år (nesten alltid faktisk) hatt langt hår. Eldstetøtta klipte det av meg fra midt på ryggen til et stykke nedenfor skuldrene - fortsatt langt. Men i jula i fjor, ba jeg henne bare ta for seg - så nå har jeg hår til litt nedenfor hårfestet.... UÆH! Men jeg har ikke angra en dag (selv om jeg innimellom savner å bare kunne ta et strikk i det). Lykke til! Blir spennende å høre hva du bestemmer deg for.

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlett
  6. JEg klipte av meg alt håret og ble kort da jeg var 19-20 år og har tenkt ALDRI igjen - det er så mye jobb! MEns nå har jeg etter år med varierende lengde, endt opp med ne halvkort Bob ;)

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails