mandag 14. juni 2010

Et vellykket planteloppemarked.

Helga er over,
 og både jeg og plantene har overlevd
 regn og små grader.
Men godt var det at Lørdagsværet var bra.
16 grader, lite vind og sol
gjorde en markedsdag perfekt.


Her er det 1 time til vi åpner
og vi begynner å bli ferdige
 med å sette ut sommerblomster og stauder.


Ivrige "hagere" studerer utvalget nøye,
tror de fleste som var innom
 brukte en god slump med penger,
og dro hjem og fikk hagen enda penere...
...ihvertfall om været kunne "snaske seg" til å bli
 stabilt varmere og med sol!


De sjarmerende fyrene med noe glissent hårvekst
var i utgangspunktet til barna...


...men de ble for det meste solgt til voksne damer.
Joda,kan forstå det.. sjarmerende er de ;)
Denne karen ble min,
for en stund ihvertfall.
Under oppryddingen ble han sporløst borte..
..fant vel noen som holdt et bedre øye med ham.


Så om noen har sett en sjarmerende
 nærsynt fyr med litt ubestemmelig hårvekst,
 vil jeg gjerne ha ham tilbake!


3 kommentarer:

  1. Skikkelig artige fyrer dette, synd du mistet din;)

    Ha en fin dag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Til neste år må vi ha nylagede sånne også, så ungene kan få følge med på når gresset vokser. :) De var jo mer populære enn bøkene, som de egentlig bare skulle være med på kjøpet til. :)

    Supert at du var med!

    SvarSlett
  3. Så artig med hageloppemarked - har ikke hørt om det før jeg :-)

    Synd at kavaleren din forsvant - håper han finner tilbake til deg...

    Ha ei fin uke og klem fra Siv

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails