tirsdag 2. mars 2010

En enkel hverdags-oppdatering om småfugler og urter

Det er godt å se at småfuglene har funnet
matstasjonene jeg har satt ut...
...men har enda ikke sett snurten av dompappen.
Det er mest kjøttmeis og en sjelden gang har jeg besøk av 2, som jeg mener er grønnfink..



 








Heldigvis for dem er mine fugleelskere av noen katter
 altfor pysete til å gå ut i snøen...
De jakter helst inne fra vinduskarmen...
...så lenge det varer!



~~~~
I et tidligere innlegg
 skrev jeg at basilikummen jeg hadde sådd,
 så merkelig ut...


Her ser du at det begynner å skje ting...


Og her ser du at det er flotte grønne små spirer...
Blir mange planter av dette.

~~~~

Glutenfrie rundstykker med sesamfrø...


...og et stort krus med kakao og krem
 til kvelds er ikke dumt..






1 kommentar:

  1. DET så herlig ut!!!!
    Jeg er skamsulten men har ingenting som frister (har allerede spist opp alt snopet).
    Kjekt med en oppdatering på Basilikumen din. Lykke til videre!
    Og ikke glem å blogge :-)
    Klem fra Liv

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails