tirsdag 10. november 2009

Noens skrot, er andres gull...

Denne flotte "luggelesten" fikk jeg av min far nå på søndag..den lå vistnok bare i garasjen å "slang"..
Den har ca størrelse 37, og vil være til hjelp når jeg skal lage tøfler og lester i størrelser som er mindre enn hva jeg selv har...



Det å kunne ta i bruk gamle og velbrukte håndtverks redskaper synes jeg er flott!
Jeg lurer på om denne lesten har vært brukt til å reparere sko...den er i hvertfall velbrukt..
Den skal også få en fin plass i stuen, som dekorasjon, når den ikke er i bruk..


En vakker dag i november...hvor blir det av snøen?


1 kommentar:

  1. Det var en nydelig liten skatt :) rart hva en kan finne i andres garasjer.
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem fra Marilyn

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails