onsdag 21. oktober 2009

Trivelig kveld med hagelaget

I går var virkelig min dag!

Jeg var på hagekveld i hagelaget.
( joda vi har møter, selv om det meste av hagearbeid er lagt på hylla.)
Det er jo mye planlegging som skal gjøres til neste sesong!
Det var en trivelig kveld med skravling og latter.
(og kaffe og vafler)
Jeg kjøpte 1 pose med Iris-løker,som er en av mine favoritter :)
Noen poser med frø fikk jeg også med meg hjem.
Men 1 pose til med Iris, en pose Oxalis-løker og en liten Aloe vera vant jeg på det "grønne lotteriet".



Denne var jeg ganske fornøyd med, Aloe Vera med hvite nupper på.
(Krukken er privat)


Mens vi er inne på ting som vokser og gror:
her er min orkidè.
Mange knopper og blomster!
Jeg hadde nesten gitt opp at den skulle komme med flere blomster



Er ikke såå gla`i rosa,
 men det får være...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails