torsdag 8. oktober 2009

Snøvær og ferdige strikkeprosjekter


I dag er første dag med snø, slaps og ikke minst kulde som sniker seg inn overalt.




Om man bare tar på seg varme nok klær, kan det faktisk være noen fine opplevelser... ute i den kalde og våte snøen...



Men min fine opplevelse ble kort...
må nok innrømme at det er inne i varmen jeg trives best...
Ble kald på bena...
Så det må være feil med fottøyet..
ikke været...
~~~
..hva tror du?









~~~

Her er 3 nye plagg som har kommet ned i ullkurven...
Besøk min nye ull-blogg, så får du med deg oppskriftene før du drar videre...
















4 kommentarer:

  1. Tja, er glad det ikke snør her i allefall. Godt du har evnen til å kose deg likevel.
    Ha en fin dag.
    Klem fra Marilyn

    SvarSlett
  2. Herlige pulsvanter! De ser så myke og gode ut. Jeg liker så godt de bruntonede bildene dine, det setter en ekstra spiss på bloggen din. Jeg må innom Ullkurven etterpå. En vakker dag lærer kanskje jeg også å strikke :-)
    Ønsker deg en fortreffelig dag.
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  3. Har du snø? Oi?! Det gikk plutselig opp for meg at vinteren er rett rundt hjørnet - en fin unskyldning for å kjøpe meg nye støvletter! :) Nydelige vinterbilder forresten! Skal ta meg en tur innom ullkurven også :)

    SvarSlett
  4. Ok, jeg innrømmer at djevlene er sent ute. Men så er de da også uforutsigbare av natur...
    Men, jeg tok oppfordringen og malte opp en 10-15 bakgrunner, så onsdag skal jeg love deg en djevel på bloggen!
    Liv :-)

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails