mandag 14. september 2009

Min voksende prosjekt-kurv

Jeg har de siste dagene fått flere antall blogger jeg følger med på..noen av dem må jeg innom hver dag,
 for å se om det er kommet noe nytt og spennende...
For spennende er det virkelig!
~~~

~~~
Kan det være fordi nå har jeg byttet ut hagehobbyen mot strikking..?
Da blir bloggesurfinga litt annerledes også..har jeg lagt merke til..
~~~

~~~
Det er så mye flott strikk der ute..
som jeg aldri ville turt å begynne på!
Men heldigvis er det mye lett og ikke minst "fort gjort" strikkeoppskrifter inne på bloggene.
~~~


~~~
Kom tilfeldig inn på en blogg forleden..
Der lå oppskrift på en flott og enkel lue..
Lue trenger man snart,
 så nå strikkes det "Eva-lue"..



~~~
Min gamle og velkoste bamse..(med gress som fyll i magen)
får være modell framover.
Tror faktisk det falt i smak..
syns jeg set et snev av stolthet
i de blanke brune glassøynene...
~~~
Tusen takk alle sammen
 for nye ideèr
til min altfor
 raskt voksende prosjekt-kurv!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails