fredag 11. september 2009

Høsten er her..på tide å finne fram strikketøyet

er endelig strikke kurven(e) kommet fram..
 tett inntil go`kroken i sofaen..
~~~
Nye kubbelys og poser med te-lys er i hus..
Skal man virkelig kose seg med strikke tøyet,må man ha rette belysning..

Garn i  "100 vis"  av  farger,
 og strikkepinner i like mange størrelser
er funnet fram
og er klare for høstens
EVENTYR!
Jeg starter høsten med å begynne med noe jeg ikke har prøvd før: vinvesker.
 Det er et enkelt og raskt prosjekt, som ikke trenger all verdens tankevirksomhet..
som kan være greit innimellom...
~~~
 Vinveske nummer 2...
Her er jeg allerede i gang med veske nummer 3..
For øyeblikket
 er den hvite vesken i full gang
 med krymping..
ved 40 behagelige grader-
i en luftig sky av grønnsåpe.
Skal dette bli votter-tøfler eller vinvesker..
den som venter får se..
Spennende høst blir det ihvertfall!
En kurv fylt med mykt og tykt ullgarn
 er nok inspirasjon for meg..
 til å allerede nå pønske ut alt for mange prosjekter.
Men det er det jeg syns er moro-
å se hvor mye av dette jeg faktisk får gjort noe med.
~~
Ha en koselig start på høsten!

3 kommentarer:

  1. Vinveske ? *spørrende ansikt* Ja, hvorfor ikke, som et alternativ til den brune plastposen. Samt at flasken ligger litt mer isolert under transport. Har du oppskrift? :-)

    SvarSlett
  2. Hei, så fin blogg du har. Jeg liker veldig godt å strikke, men jeg har aldri tid (små barn, hund, hage, mann) så jeg blir aldri flink.

    Men jeg kommer gjerne tilbake til deg. Jeg legger en link så jeg ikke glemmer deg.

    Takk for titten!

    SvarSlett
  3. Hei:)så finein blogg du har og så mykje fint du lager,eg legger deg til i blogglista mi,håper det er greit:)ønsker deg også ein fin dag vidare:)

    SvarSlett

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails