torsdag 28. mai 2009

Blomster på nært hold...













Utrolig hvor mye vakrere blomstene er når du kommer nært innpå..
Narcisser som jeg har syntes var kjedelige og "vanlige" har nå fått en varm plass hos meg..
Og tenk! Min første blomst på LEWESIAEN har kommet-rosa og flott! En med en annen farge står med mange knopper.. venter kanskje på sol? Da tror jeg den må vente lenge..
Og så vet jeg ikke om det er en tulipan eller noe annet, den svart/lillae med gule kanter..men venter i spenning til den folder seg skikkelig ut. Blir nok flott uansett hva det er...merkelig hvor lite man husker av det man setter i jorda..

Ps. Jeg har googlet litt,og kommet fram til at det jeg tror er en svart/lilla tulipan,kan være en Fritillaria Michailowskyi...en spesiel variant av Vipeegg. Rart, for det vet jeg at jeg ikke har kjøpt eller fått av andre... mystisk.. Om noen har andre teorier,kom med dem! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du si det du har på hjertet:

Related Posts with Thumbnails